Halk arasında iki bayram arası nikah olmazmış diye, yanlış bir kanaat vardır. Bu kanaatın yanlışlığı ortadadır.

İki bayram arası nikahın caiz olmadığı hakkındaki iddia hem akla, hem de sünnete aykırı bir sözdür. Akla aykırıdır. Çünkü zamanların faziletçe üstün olanı varsa da "Uğursuz" sayılabilecek bir zaman yoktur. Bu iddia sünnete de aykırıdır.

Zira, Peygamber (s.a.v.), Hz. Aişe'yi iki bayram arası, Şevval ayında nikahlamıştı. Bu nokta dikkate alındığı zaman Şevval ayında nikah ve düğün müstehap olmaktadır.

. 

. 

Ali Eren - İzdivaç ve Mahremiyetleri 

Bu eser incemeseleler.com ile internete müsadeli olarak kazandırılmıştır.

Eseri başka sitelerde yayımlamak yasaktır !

   
© incemeseleler.com